Blogi »

4 ammattilaisten vinkkiä, joiden avulla saat lantionpohjalihakset kuntoon ennätysajassa!


Pysy Tiukkana - Lantionpohjalihakset ja keho kuntoon by Bailamama, 11.05.2016

  1. Treenaa lantionpohjalihaksia Punaisen Valon -tekniikalla. Aina, kun näet punaisen valon -olkoon se sitten jarruvalo, liikennevalo, heijastinvalo, mikronvalo, kellon valo -kunhan näet punaista - jännitä lantionpohjalihaksesi!


  2. Lantionpohjalihaksia kannattaa treenata myös rakastellessa. Tämä on ehdottomasti paras aika tehdä päivän treeni. Pystyt konkreettisesti tuntemaan jännityksesi tehon. Vaihtele rytmiä ja kokeile erilaisia puristuksia. Kumppanisikin takuulla nauttii tästä!


  3. Muista, että lantionpohjanlihakset tulee imaista sisään ja ylöspäin ennen jokaista vatsalihasrutistusta. Näin treenaat lp-lihaksia samalla, kun teet vatsatreenisi. Bonuksena saat myös helpommin poikittaiset syvät vatsalihakset treenien mukaan ja saavutat litteän vatsan!


  4. Laita treeni käyntiin aina hampaita pestessä! Suomalaiset pesevät hampaita keskimäärin kaksi kertaa päivässä, miksi et siis hyödyntäisi hampaiden pesuaikaa lantionpohjatreenien tekoon. Tehokasta!






verkkovalmennus
Tutustu Pysy Tiukkana -verkkovalmennukseen, jonka avulla opit helpon ja tehokkaan lantionpohjan harjoitusmenetelmän ja treenaat keskivartalosi ja lantionpohjalihaksesi kuntoon.

Luvassa todella kattava 6vk paketti: tehokkaita harjoituksia lantionpohjan - ja keskivartalonlihaksille, viikottaiset livelähetykset, ravintovalmennusta, reseptejä, Bailamaman fysioterapeuttien ja ravintoneuvojan tiukan lempeässä ohjauksessa.

>>Lue lisää valmennuksesta tästä>>

Tule mukaan, treenataan yhdessä!



Sinua saattaa kiinnostaa myös ...

Tipaton tammikuu?

Haastamme kaikki naiset mukaan tipattomalle tammikuulle eli lantionpohjalihasten tehoharjoittelu kuurille!

Tunnista Lantionpohjasi ja Pysy Tiukkana!

Sanotaan, että: ” Lantionpohjan lihakset” ovat naisen tärkein lihasryhmä. Suositellaan, että naiset harjoittelisivat lantionpohjan lihaksiaan läpi elämän ainakin kolme kertaa viikossa. Mutta kuinka harjoitella tuota hyvin tärkeää lihasryhmää, jos ei tunnista sen olemassaoloa.

Kaikki alkaa jalkovälistä!

Ne vaikuttavat aivan käsittämättömän moneen asiaan. Jos niissä on toimintahäiriö, niin koko elämän nautinto voi kadota. Pissa karkaa ja housut kastuvat.