Blogi »

Tipaton tammikuu?


Pysy Tiukkana - Lantionpohjalihakset ja keho kuntoon by Maija K., 29.12.2018
Haastamme kaikki naiset mukaan tipattomalle tammikuulle
eli lantionpohjalihasten tehoharjoittelu kuurille!

Miksi lähtisin mukaan…

Lantionpohjalihasten harjoittelun edut:

Housut eivät kastu vahingossa
  • Hyvässä kunnossa olevat lihakset lisäävät virtsanpidätyskykyä.
Voit saada elämään lisää nautintoa
  • Hyvässä kunnossa olevat lihakset lisäävät seksuaalista nautintoa ja parantavat orgasmia.
Olet askeleen lähempänä timmiä keskivartaloa
  • Lantionpohjalihakset ovat kaiken perusta ja ovat myös syvän korsettilihaksen sytyttäjä.

Tipaton tammikuu tarkoittaa, että harjoittelet lantionpohjalihaksia 4-5 kertaa viikossa ja lepopäivinä teet rentouttavia ja lantionpohjaa huoltavia harjoituksia.

Tavoitteena, että lantionpohjalihasten harjoittelusta tulee tapa!

Lantionpohjalihakset ovat naisen tärkein lihasryhmä, jota pitää vahvistaa ja huoltaa. Joka neljäs nainen kärsii virtsankarkailusta, joka voidaan saada kuriin oikeanlaisella harjoittelulla. Virtsanpidätyskyky on kuitenkin vain yksi alue mihin lantionpohjalihasten kunto vaikuttaa. Lantionpohjalihakset vaikuttavat myös seksuaalisen nautinnon kokemiseen ja toimii pohjana koko keskivartalolle. Vaikka ongelmia ei olisikaan, kannattaa harjoittelu ehdottomasti aloittaa!

Jos sinulta löytyy lantionpohjalihasten harjoitteluohjeita, niin kaiva ne esiin nyt!

Jos ohjeet ovat vuodelta kuokka ja kirves, niin käy silloin tutustumassa Pysy tiukkana -lantionpohjalihasten tehokuuriin. Olemme tehneet fysioterapeutti tiimin kanssa 21 päivän ohjelman avuksi lantionpohjalihasten harjoitteluun. Ohjelma sopii niin vasta-alkajille kuin jo pidempään harjoitelleellekin. Ohjelma etenee nousujohteisesti. Tästä pääset tutustumaan >>

Nyt kaikki mukaan tipattomalle tammikuulle!

FB vinkki:
Liity mukaan Pysy tiukkana -lantionpohjalihakset kuntoon -ryhmään >>
Ryhmä on tarkoitettu kaikille naisille, jotka ovat kiinnostuneita lantionpohjalihasten harjoittelusta.

Sinua saattaa kiinnostaa myös ...

Tunnista Lantionpohjasi ja Pysy Tiukkana!

Sanotaan, että: ” Lantionpohjan lihakset” ovat naisen tärkein lihasryhmä. Suositellaan, että naiset harjoittelisivat lantionpohjan lihaksiaan läpi elämän ainakin kolme kertaa viikossa. Mutta kuinka harjoitella tuota hyvin tärkeää lihasryhmää, jos ei tunnista sen olemassaoloa.

Kaikki alkaa jalkovälistä!

Ne vaikuttavat aivan käsittämättömän moneen asiaan. Jos niissä on toimintahäiriö, niin koko elämän nautinto voi kadota. Pissa karkaa ja housut kastuvat.

Taio esiin kuningatarolo

Muistelepa edellistä kertaa, kun teit kunnon treenin. Muistathan sen ihanan, punaposkisen, rennonraukean tunteen, joka valtaa kehon ja mielen liikunnan jälkeen?