Treenaa kotona, juuri silloin kun sinulle parhaiten sopii. Kaikissa valmennuksissa pääharjoittelukohteena ovat lantionpohjalihakset, joiden harjoitteluun saat kattavat materiaalit ja jumppavideot. Valmennuksia löytyy kaikille naisille, raskaana oleville ja juuri synnyttäneille.



jumppaa kaikille naisille

VENUS KUNTOON TREENIOHJELMA

6vko:n Venus kuntoon -treeniohjelma on tarkoitettu kaikille naisille, jotka haluavat viedä lantionpohja harjoittelun uudelle tasolle! Ohjelma perustuu fysioterapeuttien kehittämään viisi osaiseen menetelmään, jolla vahvistat ja kiinteytät lantionpohjan - ja keskivartalon lihaksia turvallisesti, tehokkaasti sekä saavutat parempia tuloksia.
>>Lue lisää>>




jumppaa kaikille naisille

PYSY TIUKKANA VERKKOVALMENNUS

6vko:n Pysy Tiukkana -valmennus on tarkoitettu aikuisille naisille, jotka haluavat saada voimaa lantionpohjaan ja keskivartaloon sekä saada ruokavalion kuntoon.
>>Lue lisää>>




jumppaa raskaana oleville

KOHTI SYNNYTYSTÄ VERKKOVALMENNUS

Kohti synnytystä -verkkovalmennus on suunniteltu raskaana oleville. Ohjatut jumpat, oikeanlaiset harjoitteet ja ruokavalio ohjeet koko raskausjalle.
>>Lue lisää>>




jumppaa äidille ja vauvalle

2BABY TREENIOHJELMA

2Baby -treeniohjelmalla voit jumpata yhdessä vauvasi kanssa. Saat monipuolisen lihaskunto- ja lantionpohjalihasohjelman koko vauva-ajalle ja vauva saa hänen ikätasolleen sopivia harjoitteita ja haasteita, jotka tukevat vauvan kehitystä aina ensimmäiseen ikävuoteen asti. Treeniohjelma on jaettu kolmeen osaan vauvan iän mukaan (1-3kk, 3-6kk ja 6-9kk). Eikä haittaa vaikka vauvasi olisi jo isompi, voit silti tehdä myös aikaisempia ohjelmia. Treeniohjelma on koko vauva ajalle!
>>Lue lisää>>